Genomineerd voor Adfiz Prestatie Onderzoek

Vandaag is een spannende dag voor de Vereende! Vanavond worden winnaars van het doorlopende Prestatie Onderzoek, uitgevoerd door Tevreden.nl, tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst bekendgemaakt. De Vereende is genomineerd in 2 categorieën: ‘Zakelijk Schade’ en ‘Particulier Schade’. Volg ons op Twitter voor de uitslag.

De Vereende genomineerd voor Adfiz Prestatie Onderzoek

Vandaag, 12 januari 2017, worden tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst voor het eerst de prijzen uitgereikt van het vernieuwde doorlopende Prestatie Onderzoek, uitgevoerd door Tevreden.nl. Het Adfiz Prestatie Onderzoek maakt transparant welke kwaliteit aanbieders leveren, zonder naar de premies en voorwaarden te kijken. De vernieuwde opzet van het Adfiz Prestatie Onderzoek geeft doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders.

 

Categorieën

De genomineerden van het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn vorige week bekend geworden. Er zijn 7 categorieën: Zakelijk Schade, Zakelijk Inkomen, Zakelijk Pensioen, Particulier Schade, Particulier Leven-Lijfrente, Particulier Leven-Banksparen en Particulier Leven-ORV.

 

Trots

De Vereende is genomineerd in 2 categorieën ‘Zakelijk Schade’ en ‘Particulier Schade’. Op deze nominatie zijn wij heel trots en bedanken alle assurantieadviseurs die de vragenlijst hebben ingevuld. Deze nominatie is een direct gevolg van de vragen die ons dagelijks worden gesteld en de prettige samenwerking van de assurantieadviseurs met de collega’s van de Vereende.

 

Markt- en klantgerichtheid en het bieden van oplossingen staan bij ons hoog in het vaandel. En dan is het van belang om te weten hoe klanten, relaties en assurantieadviseurs ons ervaren; om te weten of we op de goede weg zitten en welke kant we moeten bijsturen. Daarom is dit tevredenheidsonderzoek van grote toegevoegde waarde, zeker ook omdat dit een doorlopend onderzoek is en geen momentopname.

 

Rechtstreeks feedback

Ook willen we graag en nogmaals de mogelijkheid van directe feedback onder de aandacht brengen door ons over zaken die beter kunnen te bellen of te mailen.