21 februari '24 - Eind vorig jaar heeft het onderzoeksbureau MarketResponse een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd over onze BAVAM-polis. Allereerst bedanken we iedereen hartelijk die de tijd heeft genomen om de vragenlijst in te vullen.
21 februari '24 - Eind vorig jaar heeft het onderzoeksbureau MarketResponse een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd over onze BAVAM-polis. Allereerst bedanken we iedereen hartelijk die de tijd heeft genomen om de vragenlijst in te vullen.
De BAVAM-polis is heel positief beoordeeld, zelfs nog beter dan in het vorige onderzoek. We gebruiken de resultaten van het onderzoek om de dienstverlening nog verder te verbeteren. We doen onze uiterste best om te zorgen dat u in het volgende onderzoek net zo of nog meer tevreden bent over uw BAVAM-polis. De belangrijkste resultaten hieronder op een rij:
Resultaten | 2023 | 2021 |
Algemeen | ||
Dienstverlening | 8,1 | 7,1 |
NPS | 20 | 20 |
BAVAM-polis | 7,8 | 7,8 |
Premie | 6,7 | 6,7 |
Acceptatie | ||
Beantwoorden van een vraag | 8,1 | 7,9 |
Het wijzigingen van polis/gegevens | 8,1 | 7,9 |
De acceptatieprocedure | 8 | 8 |
Facturatie | 8 | 7,7 |
Jaarlijkse opgave omzet voor verrekening | 7,9 | 7,7 |
Schade | ||
Ondersteuning door jurist bij | 8,4 | 8 |
(mogelijke) claim | ||
Indienen van een mogelijke claim | 7,8 | 7,9 |
Afhandelen van een claim | 7,7 | 7,8 |
Kernwaarden
De kernwaarden Deskundig, Oplossingsgericht en Empathisch vinden onze klanten heel goed bij ons passen. De kernwaarde Duurzaam is relatief nieuw en onze klanten vinden het lastig om te beoordelen of deze waarde wel of niet bij ons past. We moeten nog duidelijker maken wat wij onder duurzaam verstaan en waarom dat bij de BAVAM-polis past.
We horen graag van u!
Heeft u de vragenlijst niet ingevuld, maar wilt u ons nog wel terugkoppeling geven over onze dienstverlening? Dan lezen we graag uw opmerkingen via ons emailadres [email protected].