Wat gaat er veranderen aan BAVAM portaal MijnVereende?


23 februari 2021 - Het portaal MijnVereende bestaat dit jaar twee jaar. Het portaal voor onze BAVAM-polishouders is heel goed ontvangen, maar natuurlijk blijven we eraan werken om het nog gebruiksvriendelijker te maken. In dit artikel lichten wij kort toe hoe wij het portaal aankomend jaar verder willen ontwikkelen. Daarnaast ontvangen wij regelmatig vragen over het aanmaken van een account en hoe u uw wachtwoord kunt opvragen.

Uitbreiding BAVAM portaal

Wij zijn van plan om dit jaar het BAVAM portaal uit te breiden met nieuwe functionaliteiten, zodat het portaal nog gebruiksvriendelijker wordt, uw polis inzichtelijker wordt en het voor u makkelijker wordt om mutaties door te geven. U kunt straks meer via het BAVAM portaal dan alleen uw omzetcijfers doorgeven.

Wat betekent dit voor u?

  • Een totaal overzicht van uw polis
  • Het eenvoudig wijzigen van uw relatiegegevens
  • Het kunnen downloaden van uw polisstukken en nota’s
  • Het kunnen inzien van uw betaalhistorie en openstaande nota’s
  • Het kunnen aanpassen van betalingswijze/termijn + wijzigen van uw rekeningnummer

Als u tips, ideeën voor of vragen over het BAVAM portaal heeft, dan ontvangen wij deze graag per e-mail ([email protected]) onder vermelding van uw polisnummer). Wij kijken dan of we deze mee kunnen nemen.

Aanmaken van een account

Het aanmaken van een account in het portaal is een eenmalig proces. Als u een account heeft aangemaakt voor uw BAVAM-polis, dan is het niet mogelijk om een tweede account aan te maken.

Hoe kunt u een account aanmaken?
Als u nog geen account heeft, kunt u deze op onze website aanvragen. Wij sturen u twee activatiecodes. De eerste activatiecode ontvangt u per e-mail en de tweede activatiecode in een brief. Wanneer u heeft aangegeven niet per email te willen communiceren, ontvangt u de activitatiecodes in twee aparte brieven. Deze activatiecodes heeft u nodig om uw account te activeren. Als u de codes niet heeft ontvangen, dan kunt u deze via dezelfde link opnieuw aanvragen.

Waar kunt u uw account activeren?
U kunt uw account via onze website activeren. Let op: het e-mailadres van uw account hoeft niet overeen te komen met het e-mailadres waarop u onze mails binnenkrijgt. U kunt zelf een mailadres kiezen tijdens het registratieproces. Loopt u tijdens dit registratieproces tegen problemen aan? Dan horen wij dit graag per e-mail ([email protected] onder vermelding van uw polisnummer).

Wachtwoord vergeten?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u deze via de website opvragen. Bij het inloggen, kunt u kiezen voor de optie wachtwoord vergeten. U moet wel eerst uw mailadres in te vullen waarmee een account heeft. Als u niet meer weet met welk mailadres uw account is aangemaakt, dan kunt u ook telefonisch contact opnemen (070 - 3408 100) of per e-mail ([email protected]) uw gebruikersnaam opvragen. 

Vervolg

Wij hopen dat u met de aanpassingen in de loop van 2021 vaker van het portaal gebruik maakt en wij met deze aanpassingen een gebruiksvriendelijker portaal voor u hebben gerealiseerd. We houden u op de hoogte in volgende nieuwsbrieven wanneer wij meer over de geplande aanpassingen kunnen vertellen.

Tags